Skrzynka typu vintage

Początkowo skrzynka miała być biała więc na taki kolor pomalowałam ją dwa miesiące temu...jednak w trakcie oczywiście zmieniłam koncepcję. Posmarowałam świeczką boczki aby móc zrobić przecierki i pomalowałam na czarno. 
W środku możecie zobaczyć dziwny efekt  i to niezamierzony! Pudełko zawoskowałam z zewnątrz i w środku, po  raz kolejny zmieniłam koncepcję i stwierdziłam, że pole wokół ażurowej rameczki będzie czarne. Wiadomo wosk+farba = brak szans na pokrycie powierzchni. Jednak efekt bardzo mi się spodobał i tak już zostało :)
Ozdobna ażurowa tabliczka z Eko-deco była moim królikiem doświadczalnym jeśli chodzi o technikę złocenia. Użyłam zestawu startowego Daily Art, ponieważ nie chciałam ryzykować i wykupywać połowę preparatów do złoceń aby później stwierdzić, że jednak ta technika mi się nie podoba :)









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka