Test produktów do spękań Pentart





Dawno nie robiłam spękań dwuskładnikowych, jednak gdy ostatnio wpadły mi dwa rodzaje spękań dwuskładnikowych marki Pentart postanowiłam je przetestować. 






Na pierwszy ogień poszły mikro spękania. Efekt jak widać poniżej wyszedł świetny. Nie dosyć, że spękania wyszły pięknie to na dodatek pojawiły się ekspresowo! Najciekawsze z tego wszystkiego jest to...że produkt jakimś cudem kupiłam ROK PRZETERMINOWANY i wciąż świetnie działa!




Kolejne to spękania również dwuskładnikowe ale z efektem weluru. Używałam ich już kilka razy i za każdym razem efekt nie jest zadowalający. Preparat otrzymał ode mnie wiele szans jednak myślę, że ta byłą ostatnia i już więcej go nie użyję. Możliwe, że ja źle go używam i dlatego nie pojawiają się spękania, wiec jeżeli ktoś ma jakieś rady to chętnie przeczytam w komentarzach :)


Na koniec preparat, który pozwoli nam wykończyć pracę tak aby w dotyku przypominała welur. Dzisiaj pomalowałam tym tylko element znajdujący się w środku skrzynki i myślę, że tylko do tego się nadaje, ponieważ gdy kiedyś pomalowałam tym wieko skrzynki, szybko zauważyłam, że powierzchnia najzwyczajniej w świecie się rysuje. A zatem podsumowując: do wykończeń małych elementów, które nie będą miały kontaktu z innymi przedmiotami tak, do wykończeń zewnętrznych części skrzynek zdecydowanie nie.

A teraz zapraszam do obejrzenia reszty zdjęć skrzyneczki :)


 
 
 
 
 

SKRZYNKA JEST DOSTĘPNA W SPRZEDAŻY.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka