Zamówienie specjalne: szkatułka Amelia

W zeszłym miesiącu odezwała się do mnie Gadka Matka z zapytaniem, czy nie przyrządziłbym czegoś specjalnego dla jej męża. Jak określiła "co dać facetowi, który ma wszystko?". To chyba pierwszy przypadek klientki, która od początku wiedziała czego oczekuje -  Patrycja doskonale wiedziała jak ma wyglądać jej szkatułka i miała na nią konkretny plan. Moim jedynym pomysłem był napis "100 lat tato", który pierwotnie miał wyglądać trochę inaczej jednak... życie... zamiast cyferki 1 złożyłam przypadkowo zamówienie na 2. Trudno, bywa! Musiałam sobie jakoś poradzić więc poczyniłam transfer, kolejny zresztą ponieważ zdjęcie również jest transferowane. Teraz już mam nauczkę na przyszłość, że takie duże formaty należy drukować na papierze ryżowym a nie męczyć się z rolowaniem i cieniowaniem :)
Zapraszam na stronę Patrycji, gdzie jest cały post na temat tej szkatułki:

źródło: www.gadkamatka.pl

źródło: www.gadkamatka.pl
źródło: www.gadkamatka.pl
źródło: www.gadkamatka.pl
źródło: www.gadkamatka.pl



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka