Francuskie klimaty

Witajcie,
Dzisiejsza praca była prezentem z okazji Świąt Bożego Narodzenia, dlatego z czystym sumieniem mogę już ją pokazać światu.
Dolna część skrzynki oraz wnętrze zostało pomalowane bejcą wodną, zrobiłam mały eksperyment, który nie do końca widać na zdjęciach, jednak starałam się cieniować jaśniejszą oraz ciemniejszą bejcą tak aby kolory skrzynki przechodziły od jasnej do ciemnej szarości. Góra to klasyczna serwetka wykończona lakierem rozpuszczalnikowym aby uzyskać efekt błyszczącej powierzchni.
Środek ozdobiłam narożnikami ze sklepu Eko-Deco, które pomalowałam fioletową farbą oraz wykończyłam preparatem do efektu trójwymiarowej powierzchni.
Narożniki, których użyłam: Narożnik z ornamentem
Zerknijcie też jakie inne narożniki w ofercie ma sklep Eko-Deco: Narożniki Eko-Deco

Post na stronie Eko-Decol








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka