Chustecznik w różyczki

Sezon przeziębień w pełni, sama ostatnio padłam jego ofiarą! Dlatego dzisiaj przedstawiam moją propozycję chustecznika. Koleżanka zamówiła go specjalnie dla swojej Babci. Miał być bardzo klasyczny i koniecznie z kwiatuszkami. Oczywiście kwiatuszki nie mogły być "babcine".  
Miałam mały problem ponieważ nakleiłam serwetkę i... zabrakło mi pomysłu co dalej.  Na szczęście następnego dnia wena wróciła w postaci mahoniowej bejcy odcinanej różową wstążeczką.  Jak kwiatuszki to i ptaszki, dlatego dodałam scrapka Eko-Deco aby dopełnić całości.

Scrapki ptaszki









2 komentarze :

  1. rewelacyjny pomysł na zastosowanie tej serwetki od dawna leży w moich zbirach ale miałam na nią pomysłu a tu proszę :) prześlicznie wyszedł, babci koleżanki na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też długo leżała!! A jest taka delikatna :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka