Różany chustecznik

Dzisiaj przedstawiam pastelowy chustecznik, który zawładnął moim sercem! Całkowicie przypadkowo kupiłam farbę kredową Firmy Pentart w kolorze Country niebieski. Dawno tak nie zachwyciłam się kolorem farby :)

Główną ozdobą jest niezwykle wzorzysty papier ryżowy na wieku, dlatego postanowiłam nie "przedobrzyć" z dodatkami. Różowy dekor z frontu jest pomalowany farba kredową Vittorino oraz podkreślony efektem 3D, choć oczywiście efektu jak zwykle nie widać go na zdjęciu...

Co myslicie o takim doborze kolorów?


2 komentarze :

  1. Piękny blog, piękne kolory, piękne dzieła... Weszłam i zakochałam się. Też się zastanawiałam nad tymi kredowymi farbami, ale widząc to cudo już wiem, że warto. Pięknie pięknie, pięknie...
    Pozdrawiam imienniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Moje panieńskie inicjały tez były Olga Sz. ;)
    Farby kredowe to jest po prostu rewelacja, uważam że warto wyłożyć dla takiego efektu. Do tego cudownie się je szlifuje i świetnie kryją! W pozostałych postach są inne farby kredowe wraz z nazwami więc możesz sprawdzić te przetestowane przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka