Konik..z drzewa koń na biegunach..

Oj, z tą skrzynką to ja miałam przeboje! Pierw wraz z klientką miałyśmy problem z wyborem serwetki, bo którą Pani nie wybrała tej nie miałam na tyle aby ozdobić całe pudełko.
Następnie postanowiłam przetestować Lakier welurowy, który jednak nie do końca do mnie przemówił. Owszem, jest niezwykle przyjemny w dotyku, jednak nie mam pomysłu co miałabym nim wykańczać. W przypadku tej skrzynki była to górna, biała część oraz konik na biegunach. O ile konik na biegunach w miarę wyglądał tak biel bo lekkim otarciu już była brudna i nie dało się tego zmyć. Długo nie myśląc oderwałam ciężko przyklejonego super glue konika, ściągnęłam warstwę lakieru welurowego i pomalowałam zwykłym wodnym lakierem. 
Ostatnim problematycznym punktem był błąd. Oczywiście, że mój. Zrobiłam literówkę w nazwisku w związku z tym całą tabliczkę musiałam robić od nowa.

Jeśli szukacie dekorów, których użyłam do tej pracy to proszę się częstować - Eko-Deco/












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka