Wyniki candy, wyzwanie Eko-Deco "Dzieckiem być"

Dziękuję za udział w Candy współorganizowanym z Eko-Deco. Niestety z przykrością informuję, że mało osób spełniło warunki zabawy ponieważ większość Was nie dodała strony do obserwowanych, a przypomnałam:(
Wobec tego losujemy tylko z trzech osób
1. Karolina Binek
2. Dorota A
3. Cytrulina

 

Cytrulina  zapraszam bo odbiór nagrody :)

Proszę o przesłanie swojego adresu do wysyłki na mail: blogi@eko-deco.pl. Pochwal się pracami, które udało ci się stworzyć z wygranego zestawiku na fejsbukowej stronie Eko - Deco :)

Jednocześnie zapraszam na kolejne CANDY tym razem u Tatiany! KLIK


 Zapraszam Was również na kolejne wyzwanie, które organizuje Eko-Decko, tym razem pod hasłem "Dzieckiem być" - klik!

Wyzwanie  będzie polegało na stworzeniu pracy kojarzącej się z dzieciekim z użyciem dowolnej tekturki lub drewienka!
Forma pracy dowolna.
Do wygrania bon na zakupy w EKO-DECO oraz występ gościnny na naszym blogu.

Na prace czekają do 14 czerwca 2016 do 23.55, a wyniki zostaną ogłoszone 17 czerwca 2016.

A poniżej prezentuję moją pracę stworzoną na to wyzwanie.



2 komentarze :

  1. Wygrałam! Ogromnie się cieszę! Dziękuję za wspaniałą zabawę, adres już wysłałam. A cukierkowa skrzyneczka jest urocza! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje dla Cytruliny :)
    Nie to, żebym się czepiała, ale Twojego bloga nie da się dodać do obserwowanych, ja nie wiedzę nigdzie żadnej ikonki (a na fb polubiłam) :(

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka